Календарі

Календарі різного формату – це, мабуть, найпопулярніший вид поліграфічної реклами. І не тільки серед рекламодавців. Більшість людей полюбляє та цінує календарі.

Причина проста і очевидна. Календар несе не лише рекламну інформацію, а й відомості, які є важливими та корисними для всіх. Він допомагає складати плани на багато днів уперед. І якщо будь-який інший вид реклами може подразнювати, то з календарями такого не буває практично ніколи.

При цьому календарна інформація, незалежно від формату, досить рідко займає більшу частину друкованого простору. Тому у дизайнерів залишаються широкі можливості щодо розміщення реклами або її поєднання з нейтральними зображеннями і текстами.

Найпоширеніший формат календариків – 7 на 10 сантиметрів, хоч бувают вони і меньше, і більше.
Друк на кишенькових календариках – двосторонній, а це означає, шо зворотній бік повністю вільний для реклами.
З іншого боку, реклама на зворотньому боці маленького календарика повинна бути яскравою, що одразу приветає увагу до найістотнішого у цій рекламній пропозиції й запам’ятовується — словом «чіпляючою».

У настінних календарів будь-якого формату – від A4 до A1 зазвичай немає зворотної сторони, де можна розмістити рекламу. Вона від спостерігачів прихована. Такі календарі або міцно кріпляться до стіни або іншої поверхні, або вішаються досить вільно, але все-таки таким чином, що видно лише лицьову, календарну сторону.

Однак, великий формат має переваги. Календарна таблиця ніколи не займає весь простір аркуша. Можна дати все вільнне місце під рекламу. Однак такий підхід обмежує можливості розповсюдження календарів. Інший варіант – зробити зображення на календарі нейтральними (автомобілі, дівчата, види природи), а рекламний блок органічно вписати у картинку.

Логотип спонсора, що майже непомітно притулився в кутку чудового пейзажу або чудової фотографії архітектурного шедевра, з першого погляду ніхто не помічає.

Але календар по суті своїй призначений для того, щоб дивитися на нього щодня. Значить, поступово запам’ятовується логотип і супутня інформація. Для іміджевої реклами та реклами брендів немає нічого важливішого

Календар перекидний А3 на пружині (420х297 мм 13 аркушів) Мал. 1,2,3

Календарі: 28 комментариев

  1. Замовили календарі квартальні з фірмовим логотипом на 2024 рік. Сподобалась якість виконання. Враховані всі побажання. Гарний сервіс. Співпрацюємо далі.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *