Визитки

Обмін візитками – це сучасний спосіб знайомства в колі підприємців, бізнесменів і політиків. При цьому важливо пам`ятати, що чітко представлена ​​інформація з логотипом чи фото надасть мінімально необхідні відомості співрозмовникам один про одного. А ось зміст нанесеного тексту та якість використовуваного матеріалу суттєво впливає на виготовлення візиток в друкарні.

Якими є види візитних карток

Рекламні організації, що займаються дизайном і виготовленням візиток, розробили чітку класифікацію своєї продукції:

  • Корпоративні.

Головним об`єктом на картці є логотип і інформація про організацію. Візитка не містить особистих даних, а надає загальну інформацію про діяльність організації та телефон секретаря. Така картка є своєрідною рекламою діяльності конкретної фірми, яка бажає залучити партнерів до співпраці.

  • Ділові.

Класична ділова візитка містіть повну назву компанії, логотип організації, коротку інформацію про посади замовника із зазначенням його імені та контактних даних. Такими картками завжди обмінюються бізнес-партнери на виставках, конференціях, презентаціях.

  • Особисті.

Особиста візитна картка містить короткі дані про конкретну людину. Виготовляються такі візитки у вільному стилі. Якщо ж картки замовляються для керівної особи, то підбирається персональний стиль інформації та вид паперу, що має максимально відповідати статусу клієнта.

Працюючи з замовником, дизайнер завжди створює пробний макет у векторному файлі. Спеціальна програма дозволяє в масштабі 1:1 розробити модель, враховуючи всі побажання клієнта. На таких шаблонах попередньо розробляють (у декількох варіантах) фон, кольорове оформлення основного тексту та розмір логотипу.

Способи друку вашої візитки

Після повного узгодження готового макету виконується підбір паперу під виготовлення візиток і спосіб нанесення друку.

Найбільш поширеними вважаються наступні технології:

  • Друк офсетним способом.

Це найбільш поширений і економний варіант нанесення інформації. Такий метод відрізняється високою якістю друку, здатністю до тиражування великими партіями та широкою можливістю підбору дизайну.

  • Цифрове нанесення.

Воно виконується швидко та недорого, а інформація переноситься з комп`ютерного файлу відразу на спеціальний друкарський верстат.

  • Використання шовкографії.

Тобто трафаретного відбитка, який виконується методом «продавлювання» підібраної фарби через мелкозернисте сито. В якості основи для такої візитки можна вибирати будь-який матеріал. Хоча виготовлення таких візиток буде відрізнятися більш великою вартістю, але ж така візитна картка в діловому спілкуванні може стати найбільш ефективним засобом.

  • Метод тиснення.

Він виконується за допомогою виготовленого спеціального кліше, яке вдавлюється в матеріал. При цьому робота може виконуватися із застосуванням фольги або фарби.

  • Нанесення інформації шляхом фольгування.

При ньому на кліше наноситься фольга, що вдавлюється в основу обкладинки.

Як матеріал для заснування візитки клієнти зможуть замовити оригінальні дерев`яні, металеві або пластикові поверхні. З цим зараз немає ніяких проблем, бо сучасні методи нанесення інформації дозволяють працювати з матеріалами будь-якої щільності і жорсткості.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *